درباره ما

?>
فیجیتل - ارتباطات نسل پنجم کیان گستر

FigeTel

شرکت FigeTel به طور فعال در صنعت ارتباطات سیار و مخابرات کشور مشغول به خدمات رسانی می باشد از جمله:

  • انجام خدمات تست میدانی و بهینه سازی شبکه در سراسر کشور
  • پروژه تقویت و تعویض دکل کشوری در استانهای چهارمحال و بختیاری و کرمان
  • همکاری با شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری در پروژه های TI-CIVIL و فیبر
  • پروژه های اجرای سایت های جدید شهری و روستایی
  • پروژه های تکمیل پوشش شبکه اینترنت روستایی USO (اپراتور ایرانسل) در استان های بوشهر هرمزگان کهگیلویه و بویر احمد کرمان کرمانشاه خراسان شمالی فارس و یزد
  • نوسازی و بروزرسانی سایت های مخابراتی استان اصفهان
  • فیب
  • نگهداری
  • Site Adjust-Audit
    مشغول به فعالیت بوده است و افتخار دارد با عملکرد درخشان و نتایج مطلوب نسبت به جلب اعتماد مشتریان محترم، موفق عمل کند.

FigeTel

چرا ما؟

شرکت FigeTel به طور فعال در صنعت ارتباطات سیار و مخابرات کشور مشغول به خدمات رسانی میباشد از جمله:

  • انجام خدمات تست میدانی و بهینه سازی شبکه در سراسر کشور
  • پروژه تقویت و تعویض دکل کشوری در استانهای چهارمحال و بختیاری و کرمان
  • همکاری با شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری در پروژه های TI-CIVIL و فیبر
  • پروژه های اجرای سایت های جدید شهری و روستایی
  • پروژه های تکمیل پوشش شبکه اینترنت روستایی USO (اپراتور ایرانسل) در استان های بوشهر
  • هرمزگان کهگیلویه و بویر احمد کرمان کرمانشاه خراسان شمالی فارس و یزد
  • نوسازی و به روزرسانی سایت های مخابراتی استان اصفهان
  • فیبر
  • نگهداری
  • Site Adjust-Audit
  • مشغول به فعالیت بوده است و افتخار دارد با عملکرد درخشان و نتایج مطلوب نسبت به جلب
  • اعتماد مشتریان محترم، موفق عمل کند.
فیجیتل کیان گستر

اهداف شرکت

فیجیتل - ارتباطات نسل پنجم کیان گستر

  • دستیابی به بالاترین سطح کیفیت و مطلوبیت خدمات مشتریان
  • توسعه نوآوری، پویایی و کارایی از طریق ایجاد و توسعه سازمانی یادگیرنده
  • تبدیل شدن به بهترین ارائه دهنده مشاوره و راه‌حل در حوزه فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات در کشور ایران.
  • تجربه بالا و توان تخصصی در حوزه‌های مربوطه
  • دسترسی به نیروی انسانی خبره و متخصص
  • صداقت حرفه‌ای و سابقه درخشان
  • چابکی و نوآوری
  • دستیابی و تسلط بر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ارزش های سازمان
  • مشتری مداری
  • رفتار حرفه‌ای
  • تعهد به کیفیت کاری