خدمات نصب و راه اندازی شامل civil و Tiو SA شرکت کیان گستر Figetel

?>

نحوه نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA

نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA در شرکت ارتباطات نسل پنجم کیان گستر figetel

برای ساخت یک سایت مخابراتی کارهای زیادی باید انجام گیرد. این عملیات شامل مراحل نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA می باشند، که به ترتیب پشت سر هم اول  مکان یابی SA، دوم عملیات عمرانی civil و در آخر عملیات نصب و راه اندازی Ti اجرا می شود. هر کدام از این مراحل پایه ریزی مراحل بعدی هستند.

مقدمه

برای ساخت و راه اندازی یک سایت مخابراتی، مراحل مختلفی باید طی شود. این عملیات شامل مراحل نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA می باشد. قبل از شروع مراحل نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA، باید پیش زمینه هایی مانند درک نیاز، جلسات توجیهی بین کارفرما و مجری طرح و تدارکات برای اجرای طرح صورت پذیرد. سایت های مخابراتی در زمینه ی ارسال و دریافت سیگنال های رادیویی برای برقراری ارتباط تلفنی، موبایل و شبکه های رادیویی و تلویزیونی کاربرد دارند.

 

عملیات نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA

. مکان یابی SA، مهمترین بخش از

مکان یابی SA یا الگوریتم Simulated Annealing، فرآیند پیدا کردن مکان مناسب جهت اجرای پروژه است، که ابتدا با تشکیل جلسه های توجیهی توسط شرکت خدمات مخابراتی، با استفاده از نقشه های موجود از منطقه، جهت مکان یابی برسی می گردد. برای درک بهتر مشاهدات میدانی برای بررسی پستی و بلندی های محل مورد نظر صورت می گیرد، و در نهایت اطلاعات جمع آوری شده توسط الگوریتم مکان یابی  SAتوسط نرم افزار متلب شبیه سازی می شود، تا محل مورد نظر، از نظر پستی و بلندی و شرایط زمین شناسی و… مورد بررسی علمی قرار گیرد.

نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA در شرکت ارتباطات نسل پنجم کیان گستر figetel

. عملیات عمرانی Civil

عملیات عمرانی Civil به کلیه اقدامات در راستای، ساخت بستری مناسب برای نصب دکل های مخابراتی گفته می شود. این اقدامات شامل:

– نقشه برداری و مدل سازی سایت مخابراتی مورد نظر، برای ایجاد یک طرح جامع از اولین اقدامات عملیات عمرانی Civil می باشد.

-محوطه سازی برای استقرار کارکنان و ماشین آلات امری ضروری در عملیات عمرانی Civil است.

-هماهنگی و ایجاد تعامل بین تمامی بخش های درگیر ساخت و ساز امری مهم در عملیات عمرانی Civil است. زیرا باعث کنترل وقت و هزینه می شود.

-ایجاد و ساخت معبر، در داخل سایت برای سهولت در رفت آمد کارکنان و ماشین آلات، و جلوگیری از بروز خطر صورت می پذیرد.

-آزمایش میزان مقاومت زمین و در صورت نیاز مقاوم سازی زمین، برای جلوگیری از ریزش و سقوط دکل مخابراتی.

-طراحی و ساخت سازه های دکل و مقاوم سازی آن و نحوه مهار آنان برای جلوگیری از سقوط بر اثر عوامل طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله یکی دیگر از مراحل مهم عملیات عمرانی Civil می باشد.

-کنترل کیفی اجزاء در تمام مراحل برای انجام پروژه ای استاندارد و با کیفیت از کارهای است که در تمامی مراحل عملیات عمرانی Civil باید به آن توجه شود.

نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA در شرکت ارتباطات نسل پنجم کیان گستر figetel
در صورت درست و با کیفیت اجرا نشدن مرحله عملیات عمرانی Civil ، عملیات نصب و راه اندازی Ti دچار
مشکل می شود.

 

.نصب و راه اندازی Ti

عملیات نصب و راه اندازی Ti یا Technical Installation مراحل نصب آنتن ها و دکل های مخابراتی، دستگاه ها، کابل کشی، اتصال به مرکز و به طور کلی به بهره برداری از سایت مخابراتی، عیب یابی و تست های نهایی اطلاق می شود.

تعمیر و نگهداری از وظایف بخش Ti، محسوب می شود.

جمع بندی

کلیه مراحل نصب و راه اندازی شامل civil و Ti و SA توسط شرکت خدمات مخابراتی Figetel صورت
می گیرد. بسته به پیچیدگی و گستردگی پروژه به صورت شراکتی و سپردن مراحل به شرکت های دیگر هم قابل اجرا می باشد. در مراحل کار و ساخت یک سایت مخابراتی، شرکت خدمات مخابراتی Figetel از انواع تخصص ها مانند: عمران و معماری، مخابرات، زمین شناسی، الکترونیک و … استفاده می شود. برای ایجاد ارتباط با نقاط دور دست، معمولاً احداث سایت های مخابراتی در مکان های دور دست صورت می گیرد.